Ce am mai scris ?
Loading...
Wednesday, August 1, 2012

8 trucuri simple ca sa slabesti rapid 5 kilograme

11:24 AM

O pierdere in greutate de numai 5 kilograme poate avea efecte benefice pe care nici nu le banuiesti. Te simti mai bine, arati mai bine si asti mai sanatoasa. Dr. Oz iti spune cum reusesti asta.
1. Consum variat de calorii
Cand consumi zilnic acelasi numpr de calorii, corpul tau incepe sa se obisnuiasca si nu mai pierde grasime. "Ca sa continui slabore, variaza consumul de calorii", spune dr. Oz. "Consumi azi 1800 de calorii, apoi limiteaza-te la 1600 de calorii maine si 1700 poimaine". In acest fel, corpul tau va consuma mai multa energie ca sa se adapteze la ceea ce ii oferi.
2. Apa cat mai multa
Dr. Oz nu impune o anumita cantitate de apa. "In fiecare zi, bea suficienta apa asa incat urina ta sa fie deschisa la culoare", spune specialistul. Studiile au aratat ca la 10 minute dupa ce bei apa rece ca gheata, metablismul devine mai rapid si ramane asa timp de o jumatate de ora. In plus, cu cat bei mai multa apa, cu atat dispare senzatia de foame.
3. Supe la fiecare masa
Daca nu poti sa bei multa apa, ai si alte metode de a te hidrata. Supele de legume sau pui sunt racoritoare, te hidrateaza si au putine calorii datorita continutului mare de apa. Te ajutp sa te saturi fara sa mananci prea mult.
4. Portii mai mici
"In ultimul timp, portiile de mancare au devenit tot mai mari, ceea ce inseamna ca e foarte usor sa consumi multe calorii, chiar si atunci cand iei o masa sanatoasa", spune dr. Oz. El spune ca ne putem satura cu portii mai mici daca suntem atente la ce punem in farfurie.
De exemplu, o portie de carne nu trebuie sa fie mai mare decat palma ta, iar o jumatate de farfurie trebuie sa fie ocupata cu legume. Daca mananci in oras, ai observat probabil cat de mari sunt portiile la mai toate restaurantele. Comanda un singur fel fara garnitura dar cu o salata mare de cruditati.
5. Fara alimente degresate
Produsele degresate contin mai putina grasime, ceea ce teoretic este bine pentru ca grasimile au multe calorii. Numai ca ele au si un gust bun. Dr. Oz spune ca pentru a nu se pierde gustul bun, producatorii inlocuiesc grasimile cu alte ingrediente, de exemplu cu zahar sau faina – carbohidrati simpli care dau un gust bun, dar duc la modificari bruste ale glicemiei, ceea ce iti da o senzatie de foame de necontrolat.
6. Multe proteine si legume
Proteinele nu trebuie sa lipseasca dn dieta ta, spune dr. Oz. Acestea iti asigura o senzatie de satietate de durata si sunt necesare pentru muschi puternici. Cauta sa mananci peste o data la doua zile pentru ca pe langa proteine, el contine si grasimi bune omega 3. Legumele te ajuta sa te saturi cu putine calorii si contin fibre, care previne constipatia.
7. Fara indulcitori artificiali
Produsele "light" care contin mai putine calorii sunt indulcite cu indulcitori artificiali in loc de zahar. Teoretic, ar fi bine, numai ca studiile au aratat ca si indulcitorii artificiali ingrasa la fel de mult ca zaharul pentru ca te fac sa mananci prea mult si iti dau pofta de dulce. "Renunta la indulcitori si bucura-te de dulciurile naturale, cum sunt fructele sau ciocolata neagra, bogata in antioxidanti", spune dr. Oz.
8. Fara sucuri
Pline de zahar, sucurile sunt bombe calorice care nici nu iti dau vreo senzatie de satietate. Un singur pahar de suc poate sa contina cantitati impresionante de zahar, numai ca gustul dulce este mascat de alte ingrediente si astfel poti ajunge sa bei si un litru de suc, daca nu mai mult, intr-o singura zi. "Pe langa faptul ca ingrasa, sucurile iti maresc riscul de diabet, osteoporoza si carii. Nici macar cele light nu sunt indicate"

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer